reede, 2. oktoober 2009

Varsti olen ma juba internetsist eemaldatud

Leidsin oh-puust postituse, mis peaks aitama keskerakonna spämmlistist pääseda. Aarne kahtlustab, et programeerijal oleks lihtne kirjutada koodijupp, mis keskerakonna listi tühjaks teeb. Ma kahtlustan, et nii lihtne see ei ole. Nimelt teatas eemaldamiseks mõeldud leht, et ma olen JUBA meilinglistist eemaldatud, viidates ilmselt eelmistele katsetele spämmkirja lõpus oleva lingi abil end keskerakonna küünte vahelt välja rebida. Kirja lõpus olevate linkide peksmisest ei ole siiamaani kasu olnud. Hoiatatakse ju tihti, et spämmkirjades leiduvate eemaldamisvõimaluste kasutamine töötab vastupidiselt - nii annate kaagile teada, et te mailiaadress töötab, et olete päriselt olemas. Peale http://www.keskerakond.ee/unsubscribe kasutamist ei imestaks ma, kui neil on nüüd mu IP-aadress ja teenusepakkuja nimi ning ühel hetkel kobistavad ukse taga näkapikud, kes mu ümber programmeerivad või, peale konsultatsiooni Suedebangiga, internetsist eemaldavad. Variant 2 oleks masendav. Variant 1...
Hiired: "Me programmeerime su mitte vahet tegema."

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee