laupäev, 19. jaanuar 2019

ACKCHYUALLY

Eu. Eu, swedbank, eu. Muidugi on tore, et te *üritab matkida kõige viisakama telefonitädi häält* kaitsete mu raha kõikvõimalike kuritarvitajate eest, aga:
1. äkki ei laseks kahtlasena tunduva tehingu puhul krediitkaarti lukku, vaid blokeeriks ainult kahtlased tehingud
2. tore, et te kasutajale teada annate ja võimaluse õigeaegselt reageerida ning kogu seda jama vältida, aga äkki kasutaks selleks rohkemaid sidekanaleid kui üks
3. äkki testiks enne ainukeseks teada andmise viisiks SMS-i valimist, et te päriselt SMS-e õigeaegselt õigetele inimestele saata suudate, sest noh, see tundub veidi oluline, kui tagajärjeks on krediitkaardi blokeerimine (siis ei pea te telefonitädi ka imestama: "Kus te varem olite, kaart läks lukku juba 9. jaanuaril?")
4. äkki ei üritaks väita, et ma kustutasin sõnumi ise ära, sest erinevalt Mart Laarist, kel Facebookis ruum otsa sai, mul telefoni puhul seda muret ei ole ja ma ei kustuta sõnumeid
Kui ma nüüd tagantjärelemõtlen, siis neljas punkt on vist see, mis paneb kahtlema, kas tasub alati suhtlemisel maksimaalselt viisakaks jääda, sest esimesed 3 lähevad veidi "me oleme agiilsed, testimine (mõtlemine) on nõrkadele" ja seda sitta näen ma iga päev, ju siis hakkan harjuma.
Ot, tegelikult...
5. kinnitus, et Patreon on ok ja võib blokeeringu maha võtta, ei tähenda, et tulevikus Patreon vähemalt minu puhul whitelistitud oleks, ning mingit garantiid, et sama jama uuesti ei kordu, tegelikult ei ole
Arusaadav, et pank ei saagi kõigest kõike teada ja "Patreon member(ship) võib kahtlaselt kõlada ja mu raha tuleb kaitsta kõikvõimalike kuritarvitajate eest, aga kas ma peaks muretsema igaks juhuks ka Kickstarteri, Steami või GOG pärast?
Ja igatahes pean ma nüüd kontrollima, et selle vahepealse blokeeringu tõttu midagi katki ei läinud, aitäh selle eest ka.
Aitäh, aga.

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee