neljapäev, 10. september 2020

Deadfool

    "Aga nii ei saa ju," ahastas Zemmeliine, "kõik teavad ju, et mul on samanimeline kaubamärk kaitstud."
    "Kas see taotlus mitte alles menetlemisel ei ole?" uuris Zem.
    "See ei ole minu süü, kui siin riigis kõik asjad nii aeglaselt käivad, ma esitasin selle juba üleeile."
    "Ja see on klass 3 ehk ravitoimeta kosmeetika ju, mitte mobiilseadmete tarkvara ja rakendused?"
    "Klass 9 on ka!" kinnitas Zemmeliine.
    "Seep on mobiilirakendus?" imestas Zem.
    "Ma kavatsen oma äpi ka teha, aga nüüd ma ei saa, sest nimi on juba võetud."
    "Äpi?"
    "Jaa, mul on veebileht ka, tädipoeg Zem tegi, tema arvutis nägi see suurepärane välja. Ja nüüd, kui kõik tahaksid mu äppi tõmmata, siis tõmbaks nad kogemata samanimelise, aga täiesti vale asja. Ja minu arust ei peaks viiruste vastu üldse võitlema, kui minu tooteid kasutada, siis on ka tervis tugevam. Ma testin oma tooteid ainult inimeste peal ja need sobivad kasutamiseks ka veganitele."
    "Mhmh, jah, muidugi," pomises Zem.
    Miks temal kunagi nii ei vedanud, et ta saaks kirjutada artikleid näitlejatest, kes pluusita filmifestivalile lähevad? Miks Zemil kunagi ei vedanud?
    Zem ei teadnud, aga Zem oli kurb.
    "Need seebid, need lõhnavad hästi, eksole? Ma võtaks siis ühe."


Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee