teisipäev, 24. mai 2011

Rahvuslik uhkus, nüüd veel õhem ja kergem

Väike vahekokkuvõte, mis sisaldab palju hala ja kiunu:
* uus ID-kaardi tarkvara ei toeta Delli sisemist O2Micro lugejat
* O2Micro olemasolu takistab väliste lugejate tööd viisil, mida on raske ennustada
* peale selle välja lülitamist device manageri kaudu läheb elu veidi ilusamaks, aga nüüd on mul mingi mõttetu mittetöötav vidin arvutis ja pean juurde ostma mingi välise käki, mis ahnitseb ära veel ühe ubsi-augu (mälupulk, väline ketas truecrypti partitsiooniga, mp3-mängija, fotoaparaat, hiire saatja, klaviatuur, jahutusalus, 3G-pulk ja TV-pulk piidlevad üksteist kahtlustavalt ja on valmis kõik enneaegselt startima 3 olemasoleva ubsi-augu poole) või elab siis expresscardi pesas, maksab palju raha ja pole tõenäoliselt korralikult toetatud, sest et...
* miski ei ole korralikult toetatud
* jah, firefox ei ole ka korralikult toetatud. PIN2 allkirjastamine suedebankis põhjustab peale pisikest mõtlemist teate "Estonian National Pride has been properly violated (Blop! "Good morning!")
* kui seni kärvas PIN2 allkirjastamine peale iga suuremat Firefoxi uuendust, siis Uue ja Vahva Kiire Arendustsükliga läheb veel lõbusamaks?
* ID-kaardi tarkvara olemasolu takistab järelteenindajatele (EMT, pangad) mõeldud sertifikaatide staatuse muutmise, PIN-i uuendamise jms tarkvara, nii et praeguseks on esimene mu arvutist eemaldatud
* kuna mu arvutis pole ID-kaardi tarkvara, siis on välise lugeja ostmine kahtlase väärtusega tegevus, kui ma sellele just mingit muud otstarvet ei leia (Ariel has been violated by an unsupported smart-ass reader (Blop! "Good morning!"))
* kuna hetkeseisuga on ainuke mulle teadaolev viis mu suedepanki kontole ligi pääseda (teha ülekandeid, osta ID-pilet, vms vms) on ID-kaardiga sisse logimine, siis... Blop.
* kuna aeg-ajalt jõutakse mu blogisse otsinguga "pin allkirjastamine", "id-kaart ei tööta" vms, siis hoolikal kuulamisel kostaks ilmselt Eestimaa eri otsadest blop-blop-blop.

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee