kolmapäev, 1. jaanuar 2014

All glory to the teletoad III

    "Kas sulle meeldib number 72617065?" küsis Zemmeline.
    "Kuidas palun?"
    "72617065? Meeldib?"
    "Mis küsimus see on?" imestas mees. "No ma ei tea, oletame, et meeldib."
    "Kas sulle meeldib 617061746879? Anna kindel vastus," nõudis naine.
    "Kas ma saan õige vastuse eest kooki ka?" naeris Zem.
    "Õigeid vastuseid ei ole olemas."
    "Aga kook on?"
    "Varsti saab valmis. Me läheme, kui aeg õige on," vastas Zemmeline.
    "Saan ma siis kooki, kui ma "Jah" ütlen?" uuris mees.
    "Ma arvan, et jätkub sulle ka."
    "Mm, kook," rõõmustas Zem.
    "Kas sulle meeldib 657261646963617465?"
    "Jah."
    Koogi söömine ning teleka vaatamine olid peaaegu et parimad asjad, mis nende elus juhtunud olid. Zem ja Zemmeline ei olnud kohe kindlasti negatiivse suhtumisega.

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee