kolmapäev, 12. juuli 2017

Aa. OK. Ahah. Niimoodi siis

MINA:
Tere

Olen saanud kahele erinevale numbrile sõnumid, mille saatjana näidatakse Julianust, ning milles pakutakse võimalust ajatada täitemenetlus ja vältida täiendavaid täitetoiminguid. Mõlemas sõnumis on kirjas viitenumber 705501943. Kuna sõnumis olnud telefoninumbrile helistamisel oli tulemuseks "Number pole hetkel kättesaadav", sooviksin vastuseid e-kirja teel.
1. Mis on see mõlemaid osapooli koormav olukord, millest ma vabanema peaks ning millised oleks täiendavad täitetoimingud? 2. Kui väidetav täitemenetlus on algatatud 22.07.2013, siis miks saadetakse esimene sõnum mulle alles 4 aastat hiljem?
3. Millisest summast üldse on jutt ning kellele ma väidetavalt võlgu olen?

JULIANUS:
Tere

Täname meiega kontakteerumast. Palun edastage telefoni numbrid kuhu oleme teile sõnumeid edastanud, et tuvastada kas võib olla tegemist eksitusega.
Meil on täna olnud telefonidega korduvalt probleeme ja meile on teatatud et meid pole olnud võimalik kätte saada.

MINA:
Tere

Oli meeldiv kontakteeruda, lisan nüüd informatsiooni ning küsimusi.
Numbrid, millele sõnumid saadeti, on 56995043 ja 56267329. Esimene neist minu kasutada aastast 2011, teine aastast 2017.
Kuna mõlemale telefoninumbrile saadetud (erineva sõnastusega) sõnumis oli sama viitenumber, siis:
    a) kui tegemist on eksitusega
        4. Kuidas täpselt see eksitus juhtus?
        5. Millisest allikast saite te telefoninumbrid, millele need sama viitenumbriga sõnumid saadeti?
        6. Milline on te protsess võlgnikega ühenduse võtmises osas? Kas te saadate iga nõudega seoses sõnumeid suvalistele inimestele ning seejuures korduvalt?
        7. Kui tihti selliseid eksitusi juhtub?
        8. Kas isikud, kes saavad ekslikult soovituse raha ära maksta, seda üldjoontes ikkagi teevad, sest neile vihjatakse, et nad võivad sattuda mõnesse võlgnike või maksehäirete nimekirja, mis võib põhjustada raskuseid tulevikus nt laenu taotlemisel või muid ebameeldivusi?
    b) kui tegemist ei ole eksitusega, siis eelmises kirjas olnud küsimused 1-3 ootavad jätkuvalt vastust.

MINA: (5 tööpäeva hiljem)
Tere

Edastasin vastavalt soovile telefoninumbrid, aga tundub, et see kiri võis jääda kuhugi spämmifiltrisse kinni. Saadan uuesti.

JULIANUS:
Tere

Teie telefoninumbrid on meie andmebaasist eemaldatud. Võtke meiega kindlasti uuesti ühendust ja andke teada kui teile mitte suunatud sõnumid peaksid teieni jõudma.
Vabandame põhjustatud ebamugavuste pärast.

MINA:
Tere

Tänan kiire reageerimise ning telefoninumbrite baasist kustutamise eest. Mulle meeldib, kui mõlemaid osapooli koormavad olukorrad lahenevad tänu koostööle meeliülendavalt igakülgselt kõiki rahuldavalt tulutoovalt ja tulemusrikkalt.
Aga (alati on kusagil mingi 'aga', eksole).
Kuna saadetud sõnumites oli sama viitenumber, aga:
    a) nende sisu oli erineva sõnastusega
    b) nad olid saadetud kahekuuse vahega
    c) nad olid saadetud erinevatele numbritele
siis ei ole usutavad "Me töötaja sisestas kogemata numbri 8 asemel 3", "Me süsteemis oli tarkvaraviga ja ta genereeris hulga telefoninumbri sarnaseid arve ning masspostitas neile sama sõnumi" või "Me ei tea, kuidas see juhtus, aga me enam ei tee" tüüpi vabandused.
9. Kas telefoninumbrite andmebaasist eemaldamine tähendab, et nende numbritega ei üritata enam õngitseda?
10. Kas täitemenetlusele viitenumbriga 705501943 on lisatud nüüd kellegi teise telefoninumbrid?
11. Kui suureks peate teie tõenäosust, et mulle mitte suunatud sõnumid ikkagi minuni jõuavad?
12. Kas ma saadan teile ette ära kõik oma telefoninumbrid, et neile enam mitte saada sõnumeid võlgnevustest ja menetlustest (praegused kaks olid netipulkade omad, mul on veel numbreid) või peaks ootama, kuni neile tuleb teade algatatud täitemenetluse kohta?
13. Kas ma saaks kuidagi vähendada tõenäosust, et säärane sõnum saadetakse tulevikus mu emale, isale, õele, teisele õele, vanaemale, teisele vanaemale (surnud, aga mis siis), töökaaslasele, teisele töökaaslasele, kolmandale töökaaslasele, ...?
Need on mulle kui tarbijale olulised küsimused (ma ei pea end küll otseselt tarbijaks, aga selguse mõttes võin seda silti kanda küll), mitte ajendatud ajakirjanduslikust huvist (päriselt ka).

JULIANUS:
--kõrbepallid--

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee