pühapäev, 17. märts 2019

Mitte meemide pärast

ei pea muretsema. Kõik teavad, et anna inimesele Paint ja ta teeb sulle sita pilditöötluse. Sita pildi töötluse? Sitapildi töötluse? Jah.
Ma nutan ainult siis, kui kõik juutjuubist tulev on jürihomenja. ("Ma nutan ainult siis" ei tohi enam kirjutada) Jah, priit lätt, kogu mu fotoka mälukaart on tegelikult jürihomenjat täis, nuta mulle jõgi, sest kes kõige tulisemalt protesteerib, see on kapi-jüri. ("Nuta mulle jõgi" ei tohi enam kirjutada)
"Xi Jinping in Disneyland" ei tohi enam kirjutada. "Tronald Dump and Vudimir Pljatin are fucking in heaven" ei tohi enam kirjutada. "Andrus Ansip on munn" ei tohi enam kirjutada.
"Redel" ei tohi enam kirjutada.
"Redel" ei tohi enam kirjutada.
Sina ei tohi seda enam lugeda.

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee