reede, 2. mai 2008

Nüüd nad kaotasid siis Soome ära

"Tore," mõtlesin kui otsustasin Greatestjournali Bloggeri vastu välja vahetada, "nüüd saan siis lõpuks Google'i Analüütikat kasutada."
Google'i Analüütika (Sest millegipärast on My Account/Minu konto veel tuvastamata seaduspärasusega kord eesti, kord inglise keeles. Ja Veebikolumnist on paganama hea sõna Bloggeri asemele) kohta olin kuulnud ainult häid sõnu, peaks olema üks parimatest hitilugejatest. Ega väga nuriseda ei saa, lühikese ajaga olen saanud rohkem tabamusi kui GJ-s kahe aastaga (aga sinna oli üldse raske midagi juurde ehitada, vähemalt minu oskuste juures)
Aga midagi kahtlast jääb siiski silma. Numbrite vähenemine ei saa kuidagi loogiline olla, ma arvan, et vaid Chuck Norris saaks külastusi tagasi võtta. Praeguse seisuga on vaatamiste kogusumma langenud ca 10% võrra. Samuti on lühenenud nimekiri "Referring sites". Arvasin kunagi, et see näitab kust leheküljelt minu plogipotsudeni jõutud on. Ju siis mitte.
Soome? Jah, külastajate päritolumaade loendist on kaotatud Soome. Võimalik, et Norris paljuneb kui tarakan.
Ega midagi, ma arvan, et kui tahta suuremaid numbreid näha peab lihtsalt rohkem kirjutama. (Paralleelselt valmib praegu juba Tänane Sissekanne nr 23, lõunaks loodan kolmekohaliste numbriteni jõuda)

Edit (plöff): ilmselt polegi väga lihtne leida säärast idiooti kui mulle peeglist vahel vastu vaatab. Analüütika loeb vaikimisi viimase 30 päeva külastusi võms, määra vaid perioodi alguseks 23. märts ja Chuck Norris hiilib häbelikult sisse, poetab lauale virna numbreid ja sosistab siis: "I do not exist."

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee