reede, 27. juuni 2008

Blogipotsatajad, va nuhtlus

Contentsuppressed? Veider küll, aga kui ma Orkutis oma profiili vaatasin, siis oli veebileheks mu blogiaadressi asemel http://contentsuppressed. Millal see juba selliseks muutunud oli, ei oska öelda, aga ju siis Google otsustas, et nii on parem. Kiire pilk English-Zemonia-English sõnastikku andis vasteks "Marianne Mikko, Marianne Mikko", see ei öelnud suurt midagi, aga uuesti tagasi tõlkides oli tulemuseks "Dirty joke, dirty joke". Niimoodi siis.
Eks ta ole, blogindus on iseenesest kuritegelike kolevantside pärusmaa ja neid tulebki alla suruda. Huvitav, kus ma end registreerida saaks, et mul lubataks netis oma blogi aadressi levitada? Kas sellega kaasneb ka mingi piirang, mitu potsu ja millisel teemal teha tohib? Et kui reegleid rikun, võetakse konto käest ja asendatakse millegi inimkonnale vajaliku ja ilusaga. Näiteks Vanqishi blogi vaadates (registreerimata blogija, aadressi ei julge anda) ja sealtkaudu Misantroobi (registreerimata blogija, blog võõrandatud) veebipäevikusse minnes avastasin, et viimatimainitu pealkirjaks on nüüdsest "Naprosyn. Pharmacy blog." Kõik keelatu on magus ja väga tahaks teada, mida Misantroop oma blogisse kirjutas, et see võimude tähelepanu äratas, aga kuni ma sel teemal mõtisklesin, sulges Naprosyni veebipäevikus asuv "Rahvusliku julgeoleku tagamise skript" mu veebiühenduse ja taastus see alles tunni aja pärast kui ma juba maha rahunenud olin.
Ilusad ajad, ilusad ajad (Eesti-Zemoonia-Eesti sõnastik tõlgib sellegi "Marianne Mikko, Marianne Mikko". Leian, et sõnastikud tuleks ära keelata)

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee