Muidugi. Matsin maha plaani osta endale kena kelmikas kollane kiiver, helkuri viskan ka ära. Loomulikult tunnen end turvaliselt kui mind kaitstakse võimaluse eest, et ma proovin sisse logida ning id-kaardiga allkirjastada, mis põhjustaks brauseri kokkukukkumise ädise niutsatuse saatel ja edasise sisselogimise blokeerimise (mis oleks omakorda veel turvalisem, ainult et kahekordne blokeerimine ei tööta, pean vist Swedbankile selle kohta ettepaneku tegema)
"Teie konto on hävitatud." "Tore. Nutan. Kolin teise panka."
vs
"Teie konto on blokeeritud. Pöörduge klienditeenindusse." Peale pangas telleriga vestlemist uuesti kodus... "Teie konto on blokeeritud. Pöörduge klienditeenindusse." Klienditeeninduses: "Jah, teie konto on korduvblokeeritud." "Oh heldeke. Mitu korda siis veel?" "Kahjuks ei oska öelda, see ei paista välja, sest te konto on blokeeritud" Veidi hiljem uskumatult arvutiekraani põrnitsedes... "Kuna teie kontot on proovitud enam kui 5 korda blokeeringust vabastada, on see teie turvalisuse huvides hävitatud."
Positiivse külje pealt: peale soovitatud Id-tarkvara uuendamist ja iga liigutuse järel vahemälu tühjendamist, töötab PIN2-allkirjastamine veebilehitsejapõhiselt enam kui kolmandikul katsetest. Arvestades, et javapõhine kuhjab ainult veateateid, tuleb üldiseks õnnestumisprotsendiks tubli 20%.
4 kommentaari:
Kas sa nüüd tunned ennast ... "turvaliselt" (kõh-kõh-kõh) :D
Muidugi. Matsin maha plaani osta endale kena kelmikas kollane kiiver, helkuri viskan ka ära.
Loomulikult tunnen end turvaliselt kui mind kaitstakse võimaluse eest, et ma proovin sisse logida ning id-kaardiga allkirjastada, mis põhjustaks brauseri kokkukukkumise ädise niutsatuse saatel ja edasise sisselogimise blokeerimise (mis oleks omakorda veel turvalisem, ainult et kahekordne blokeerimine ei tööta, pean vist Swedbankile selle kohta ettepaneku tegema)
Hehee, mis kahekordne blokeerimine. Kui juba siis juba.
"Austatud eksklient! Teie konto Swedbank'is on HÄVITATUD!"
XD
Mkmm.
"Teie konto on hävitatud."
"Tore. Nutan. Kolin teise panka."
vs
"Teie konto on blokeeritud. Pöörduge klienditeenindusse."
Peale pangas telleriga vestlemist uuesti kodus...
"Teie konto on blokeeritud. Pöörduge klienditeenindusse."
Klienditeeninduses:
"Jah, teie konto on korduvblokeeritud."
"Oh heldeke. Mitu korda siis veel?"
"Kahjuks ei oska öelda, see ei paista välja, sest te konto on blokeeritud"
Veidi hiljem uskumatult arvutiekraani põrnitsedes...
"Kuna teie kontot on proovitud enam kui 5 korda blokeeringust vabastada, on see teie turvalisuse huvides hävitatud."
Positiivse külje pealt: peale soovitatud Id-tarkvara uuendamist ja iga liigutuse järel vahemälu tühjendamist, töötab PIN2-allkirjastamine veebilehitsejapõhiselt enam kui kolmandikul katsetest. Arvestades, et javapõhine kuhjab ainult veateateid, tuleb üldiseks õnnestumisprotsendiks tubli 20%.
Postita kommentaar