reede, 17. juuni 2011

Ma ei viitsi pealkirja välja mõelda, aga mulle ei meeldi ka lahtreid tühjaks jätta, nii et... blaah?

Eilseks sai mu isikliku Delli tööpäev SK-s läbi. Selgus, et probleemide põhjuseks polnudki sisemine id-kaardi lugeja, vaid hoopis Inteli wifi-kaardi tarkvara. Hea uudis on see, et on lootust olukorra paranemiseks, halb ilmselt see, et XP on opsüsteemina ikka veel väga levinud ja samuti ka Intel® PROSet/Wireless, mis tähendab, et olukorra paranemist lootvaid inimesi võib olla üsna palju.
Wifi-tarkvara ja id-kaardi omavaheline jagelemine on kahtlemata kummaline lugu, aga vähemalt tundub Windows 7 vähemalt sellest probleemist vaba olevat. Samas - kes teab, mida veel välja ujub. Igatahes on selge, et peale pikaaegset XP ja aeg-ajalt Ubuntu kasutamist on 7 mu uus lemmik "operatinng system" (the software that goes tinng). Lenovo haleda resolutsiooni peal on see isegi kasutatav, kuigi XP start-menüü oma tervet ekraani katvate programmivalikutega oli siiski kiirem ja mugavam kui "seitsmes" läbi All Programs lukuaugu piilumine. Viimane Ubuntu on vähemalt mu Delli peal haletsusväärne käkk ja sellest hoian ma eemale. Vbla puhas install aitaks, aga kasutusmugavus on siiski olematu.
Ja kui käkkidest rääkida - Lenovo ThinkVantage ei jäta üllatamast. "Skype on töökindlam" peaks hetkeseisuga päris tõsine solvang olema, nii et Lenovo - võtke midagi ette.

Lenovo Power manageri andmed aku kohta, kui kasutaja on "Standard User"...
...ja hetk hiljem administraatori õigustes
Power plan on mõlemal juhul sama.
Samuti on tore teada, et wifi-kaardi draiverid vajavad tänapäeval enam kui 800 MB kõvakettaruumi (ja tore, et peale kõvakettaruumi õgimist zombistunud Rescue&Recovery vms poolt ma 2/3 ikkagi tagasi sain)
Ja kui kedagi huvitab, kust tuleb selline tore asi nagu "operatinng system", siis...
Ja mismõttesnagu maksab kuu aega ühistransporti 1. juulist mittetallinlasele 17.58€ asemel 27€?
(See on nüüd mu lemmikküsimus, millega ma mõnda aega kõik postitused lõpetada kavatsen. Või siis - peale mingi trammi küljel kirja "Bussiga on soodsam. Trolliga säästad loodust. Trammiga saad kiiremini." nägemist - "Kas kõiki kolme korraga ei saaks?")
((Jah, ma tean, et hinna tõstmine on kõige parem võimalus liiga täis busside/trollide/trammidega võitlemiseks, mis omakorda tuleb ummistunud tänavatega võitlemisest ühistranspordi graafikute hõrendamise abil, aga...))

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee