esmaspäev, 13. juuni 2011

Kui su läpakal on sisseehitatud ID-kaardi lugeja...

ja sa oled seni rahmeldanud ja proovinud oma igapäevaseid idu-toimingud ilma töölaual nurki küljest puremata teha, siis on ehk veidi lootust, et järgmine laud elab kauem. Mu isiklik Dell on teist päeva SK-s uurimisel ja loodetavasti saadakse nii targemaks kui parandused tehtud.
Senine seis uue tarkvaraga:
* sisemise O2Micro lugejaga töötab Firefox, nii autentimine kui allkirjastamine. IE puhul lastakse sulle lihtsalt näkku
* kui sa oled suur IE sõber ja tahad tingimata seda kasutada, võtteks abiks nt välise ubsi-auku käiva OK1021 (sest see on kõige levinum ja meeldivalt odav)... ma ei mäleta, mis siis sai, aga Firefox pangestub välise lugejaga allkirjastamise katsel ära. "EstEid plugin has crashed...". Nummi.
Jah, mõnikord peeglisse vaadates avastan ma, et olen kahtlase irve näkku unustanud. Oli ju SK esmane seisukoht, et mul on mingi imelik arvuti (Latitude D830) ja seda nad ei toeta. Aga ilmselt hakkas ID-abiliinile liiga palju ebasõbralikke kõnesid tulema.

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee