kolmapäev, 16. aprill 2008

0 soovitust mu 16-aastasele minale

Mööda blogardeid kappab järjekordne blogimäng. Üsna huvitav on jälgida selle ajuviiruse levimist ja proovida ennustada, kes järgmisena pihta võiks saada kuni...jõllitad ise teatepulka. Oleks võinud ette näha? Eemmm...ei. Mina arvasin, et mul ripub üsna suur ja kaugelt loetav silt küljes, millel kirjas: "Mis on kohustuslik, pole vahva." Aga näe, ju siis on ära kukkunud. Peaks vist uue tegema. Kuidas kõlaks "Miski, mis vajab järele mõtlemist, pole vahva"?
Vaata kuidas tahad, "10 soovitust minu 16-aastasele minale"-teatepulk on asjandus, mille ma mitte ainult maha ei pillaks, vaid mataks maha ja tambiks kõige kuue jalaga augu äärmiselt hoolikalt kinni. Isegi küsimus, mida ma muudaks kui saaksin päeva jagu ajas tagasi minna, paneks järjekindlal pealekäimisel pigem tulevikku vaatama ja see tulevik oleks täis verd ja vägivalda.
Ja isegi kui ma kuuluks nende hulka, kellele meeldib mingi psühhoanalüüs-blaablaa-sisevaatlused-blaablaa-värk, ei tõuseks mu käsi pulka kellegi pihta viskama.
"Pulk? Sa annad mulle mingi pulga ja ma pean sellega midagi tegema?"
"Ähäh. Ma mõtlesin, et see meeldiks sulle."
"Aga ei meeldi ju, kas sa seda kellelegi teisele ei saaks suunata."
"Ei. Kindlasti mitte."
"No aitäh!"
"Võta heaks. Pean sind edaspidigi meeles."
*Hiigelsuur plakat kirjaga "Tsenseeritud", mille taga võib aimata verd ja vägivalda*
Refxi kirjapandutest kerisin diagonaalis üle, silma jäi viimane:
"10. Kui keegi, näiteks mina, tuleb sulle kunagi kaela oma kümne soovitusega, siis saada ta lihtsalt kuradile ja..." Üsna hea nõuanne ju.

And now something completely different:
blog.ip.uu, sinu lehtedel kepsutamine on pikema perioodi vältel üsna frustreeriv kogemus. Kui vasakul jooksvate uute postituste juures korduvalt "Edasi" klikkida ja lõpuks mõnda silmajäänud posti lugeda, pole mingit võimalust ajaloos tagasi liikuda. Ülemisel ribal oleva blog.tr.ee logo puutumine kuvab avalehe kõige uuemate postitustega, brauseri back-nupp kuvab avalehe uuemate postitustega. Ei mingit postituste 120-160 vms vaatamist ilma kogu rada uuesti läbimata. Iga natukese aja tagant "kukud puu otsast alla". Urghh. Milleks kogu see ajalugu kui sellele mingit mõistlikku kasutust ei leia?

Kommentaare ei ole:

 
blog.tr.ee