neljapäev, 3. aprill 2008

Aprill!

"Sul on mingi roble näos, just siin," vehkis Ariel näpuga ja pahvatas siis naerma. "Aprill!"
"Hmpff!" tuli vastuseks. "Täna on kolmas juba, ei saa enam."
"Seda paremini see töötas, või mis?"
Jah, tõepoolest, esimesel aprillil ei saa aprillinalju teha. See on see päev, mil kõik üritavad meeleheitlikult kasvõi ühegi punkti kirja saada. Uskuda ei saa ei televiisorist, internetist ega trükikojast pärit uudiseid. Ariel nentis kanalite vahel klõpsides, et isegi nö. päris asjad tundusid vähem tõesed kui mõnel muul päeval. Kõige toredam oli tegelikult kristlik telekanal Life TV (HUI), mis naljapäeva puhul kõige enam pingutas. Nad ei pidanud sekunditki vahet! Kui nad lõpuks lavale rokkbändi kutsusid, mis edastas sõnumit stiilis "Oo JEESUS, magus JEESUS, sa oled nii hea, nii nummi, mu väike päike, luba ma lakun su jalgu, sest lakkumisest tarkus tuleb", oli Ariel sunnitud kõõksudes põgenema.
"Aega, mille sa peagi sittumisele raiskad," mõtles ta tualeti poole suundudes, "ei saa sa kunagi tagasi."
Ilm akna taga oli soe ja sõbralik.
Kevad.
Enam ei olnudki nii naljakas.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuule, nad ei laulnud ju niimoodi PÄRISELT? Või laulsid? XD (samas ma tõesti ei imestaks...)

Ariel, MM:T.R.O.D. ütles ...

Nuh, ma võin ju öelda, et kuna ma käisin Saksamaa poole kaldu koolis, on tegemist üsna vaba tõlkega.

Teine variant oleks lisada kuhugi bloginurka hoiatav sildike stiilis "Vahel võib juhtuda, et teatav osa postitusest kajastab mõningal määral tegelikkust. Lakkumine teeb targaks."

 
blog.tr.ee